Telefoonservice

Het is een welbekend probleem. De drukke telefoonservice als je een eigen onderneming hebt. Veel eigen ondernemers zijn erg druk met klanten en allerlei andere zaken. Wat zou het fijn zijn als je je dan niet druk hoeft te maken om die vervelende telefoontjes. Het is niet rendabel om een werknemer aan te nemen die niks anders doet dan mailtjes en telefoontjes beantwoorden. Dit kost erg veel geld en voor de meeste kleine ondernemingen is dit niet te betalen. Wat zou het dan fijn zijn als er een telefoonservice of antwoordservice 24 uur per dag en 7 dagen in de week klaar voor je zou staan. Het klinkt natuurlijk te mooi om waar te zijn. Wat als ik jou vertel als het mogelijk is. In dit artikel bespreken we hou je dit kunt realiseren.

 

Zoals gezegd is een werknemer aan nemen die telefoontjes en mailtjes beantwoord erg duur en als je weinig werknemers hebt is dit niet te realiseren. Het is mogelijk om een extern jou telefoontjes te laten opnemen zonder dat de vaste kosten erg hoog oplopen. Een werknemer van deze telefoonservice zal een cursus volgen over jouw bedrijf, zodat hij of zij alle klanten op een juiste en professionele manier kan helpen. Het grote voordeel van deze telefoonservice is dat je vaste kosten niet hoog oplopen door het aannemen van een vaste kracht, maar alleen je variabele kosten oplopen. Je betaald maandelijks een klein bedrag om je te abonneren op de dienst van deze telefoonservice. Ook betaal je per telefoontje een klein bedrag. Op deze manier kan je de vaste kosten drukken en lopen de kosten alleen op zodra het druk wordt. Het is een win-win situatie. Ook kan je er op bepaalde dagen voor kiezen de telefoon niet door te schakelen. Jij bepaald wanneer je de telefoon doorschakelt.

Bezoek de website voor meer informatie : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl